fredag 26 mars 2010

SKALLNYTT

Idag kom tidningen Skallnytt. Elsa och jag ska vara med där. Jag vänsterprasslar nämligen, och dom har kommit på oss. Och tänk dom hade fått oss på bild.... nu är det inte så farligt som det låter, det är min lilla älskade Elsa jag vänstrar med. Kul att även en liten tax kan göra intryck på en Brukshundsklubb. Vi har varit dåliga på att vara där på träningarna i vinter, men vi ska ta oss i kragen nu när våren kommer.... om den nu kommer??? MEN INTE FÖRE 18 APRIL. Har fått hälsningar från Fridolf och han väger ca. 5.5 kg. Nästa tävling Hjortkvarnsprovet 18 april ??? Bild Lilla Fridolf

1 kommentar:

  1. Hej lillebror,du är lik mej. Skulle vilja busa med dig.
    Pappa Lukas:Vad kul att se dig pappa!
    Syrran Elsa: Det viktigaste är det som finns bakom pannbenet och där har vi ju fått max.
    Mamma Cajsa:Grattis på födelsedagen! Jag älskar dig!
    Hälsningar Elvis

    SvaraRadera