torsdag 24 januari 2013

Är nu halvt sjukskriven och jobbar 50% av min tjänst, det fungerar bra. Visst blir jag trött och får ont i ryggen men då lägger jag mig en stund när jag kommer hem. Från höften känner jag ingen smärta.... men känner vid vissa lägen när jag går att jag har en protes i höften. Det gör inte ont, går inte att beskriva hur det känns. Det blir väl en vana det också. Jag kan nu sova på båda sidorna, min friska sida kunde jag ligga på efter sex veckor och protessidan vid åtta veckor efter operationen. Jag går upp för trappor på vanligt nu..... men jag kommer inte ned för att knyta skor eller klippa tånaglar, men det kommer säger min sjukgymnast. Jag vill vara där nu!!!!  Idag kan jag inte förstå hur jag fixade hela hösten med jobb och alla kurser jag hade, tur att Anki fanns. Anki du är en klippa som alltid finns när man behöver hjälp eller sällskap på oförutsedda resor till Strömsholm. Tack Anki!
Nu laddar vi för vårens två viltspårkurser för ÖLTK, en kurs är redan fullbokad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar