söndag 7 april 2013

Idag är Elsa på dygn 40 av 63 fosterdygn. Nu har vi dragit ner på promenaderna och går bara en kortare sträcka. Elsa tycker om att strosa runt lös i trädgården tillsammans med Cajsa.
Har gjort iordning valplådan på valprummet så nu är den klar, allt ska vara noga förberett.
Elsa är hungrig och får dubbla portioner med mat och lite extra fram på kvällskvisten.
Vi (Elsa och jag) sover i valprummet och Elsa ligger hos mig i sängen.... nära så nära mig!
Elsa är så lycklig när vi myser tillsammans, Åh vad jag längtar efter dom små...

2 kommentarer:

  1. Jag längtar också efter de små! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Nu närmar det sig den stora dagen D, när de små liven ska komma ut.... jag undrar såååå hur många?? Jag hör av mig när Elsa valpat till dig.

    SvaraRadera