torsdag 15 augusti 2013

Elsa i hård träning!!

Igår kväll la jag ett spår till Elsa, spåret var 20 timmar gammalt när hon startade idag.
Jag hade lagt spårstarten precis i rutans högra kant och så gick spåret iväg direkt ut till höger.
Jag släppte in Elsa i rutan och tänkte att hon skulle få söka av rutan, men hon tog starten direkt och spårade jättebra. Spåret var lagt över ett hygge med massor av hallonbuskar och björksly. Mitt i detta spår har jägarna gjort en bro av trädstammar som ligger rätt  över ett dike. Jag hade lagt spåret över dessa stammar, men Elsa hoppade ner i diket som var fullt med vatten. Elsa hade fullt sjå att ta sig upp igen. Återgången gick hon ut i men ginade i vinkeln, vilket man får göra. Hon gjorde ett mycket bra spår idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar